מערכת CRM בעברית – פיתוח ייעודי ממומחים המשווקים לחברות הקידום

כאשר אתם נדרשים לבחור מערכת CRM בעברית לחברת הקידום שלכם, אתם צריכים לגשת לתהליך על סמך אמות מידה מקצועיות: עם מה יהיה לכם הכי יעיל, קל ופשוט לעקוב אחרי הפעילות שלכם מול הלקוחות? השאלה הזו אמנם נשמעת פשוטה, אבל היא לא. זה לא סוד כי רוב חברות הקידום, וקרוב לוודאי שגם אתם, עשו מנוי בוורדפרס וקיבלו גישה לכל הפלאגינים של המערכת. חלק מהם מהווים מערכות CRM. לחלקם, תאימות לעברית. ברם, האם שימוש בתוספים גנריים בלי שום התאמה עבורכם הוא מה שנכון לכם כחברת קידום? בוודאי שלא. אתם צריכים מערכת CRM בעברית שתדע לתפקד בדיוק על פי אמות המידה שאתם מורגלים בהם בעבודת הארגון ובאינטראקציה מול לקוחות.

שירות ERP מובנה

מערך ERP מובנה הוא תוצר חובה בכל CRM בעברית. מדוע? משום שבאמצעותו קל לעקוב אחרי משימות שנעשות בחברה, לנטר אותן, להגדיר אותן בזמנים ולשייכן לעובדים השונים, אחריהם ניתן גם כן לעקוב בזמן ביצוען. בדרך זו קל לכם מאד לעדכן את הלקוח מה מצב המשימות השונות שהופקדו בידיים של העובדים שלכם.

סטטוס לקוח עכשווי

עוד תכונה שנדרשת מממשק כמו CRM בעברית הוא ידיעת סטטוס הלקוח. חלק מהלקוחות זקוקים לדפי אתר ראשונים כי הם רק התחילו את מסלול הקידום שלהם, וחלקם כבר נמצאים בשלב הזה וזקוקים להוצאת משימות קידום וקמפיינים מהאתר ומדפי הרשתות החברתית. כאשר בחברת הקידום ישנם הרבה לקוחות, קשה לעקוב אחרי המצבים העכשוויים של הלקוחות. מערכת CRM בעברית מסייעת להתגבר על מכשול זה ולפלטר לקוחות, לקרוא בבירור איפה הסטטוס שלהם עומד ואיזה עובד אחראי על מימוש המשימות השונות שנדרשות לתחזוקת העסק.

ממשק קל ופשוט לתפעול

עם כמעט אפס טעויות אנוש, כל אדם יכול לתפעל מערכת CRM בעברית מסוג זה בקלות. שום מידע לא נמחק ואף חלון לא נסגר כל כך מהר בלי תשאולים שמוכיחים כי זו הפעולה שנדרשת לעשייה. זאת, על מנת למנוע מחיקת מידע בשגגה ושמירה עליו ככל שניתן. פעמים רבות, מערכות CRM אחרות גרמו לעובדים לספוג טעויות אנוש אלה ולאבד פרטי מידע לא מועטים.

גרפיקה מותאמת אישית

ניתן לווסת מערכת CRM בעברית על פי ממשקים גרפיים המתאימים לאופן עבודתכם: לבנים או חשוכים, עם פונטים גדולים או קטנים, וכד'. בדרך זו קל מאד לעבוד על מערכת CRM בעברית ולהתבסס עליה באינטראקציות השונות עם לקוחותיכם.